דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ארוחת בוקר, ארוחה זוגית 

מאת    [ 21/06/2012 ]

מילים במאמר: 375   [ נצפה 2388 פעמים ]

חשיבותה של ארוחת בוקר הוא בעל משמעות עבורינו וכל שף פרטי מודע לעובדה זו. תזונאים רבים טוענים כי ארוחת הבוקר היא החשובה ביותר מבין כל הארוחות האחרות כיוון שהיא פותחת את היום ומספקת לנו אנרגיה במהלך היום. בדרך כלל מדובר בארוחה קלה יחסית לארוחות אחרות במהלך היום.

מתכוני ארוחת בוקר

מומלץ מאוד לא לאכול בארוחות בוקר פחמימות וסוכרים רבים כיוון שהדבר יוצר רעב מאוחר יותר ומעבר לכך מזון זה פחות בריא. ארוחת בוקר של שף פרטי צריכה להכיל מרכיבי מזון שונים בריאים. עופר שף מתמחה גם בהכנת ארוחת בוקר מושקעת לקבוצות כאשר מגיע אל חברי הקבוצה עם כל הציוד הקולינרי הנדרש ומכין להם מתכוני ארוחת בוקר משובחת.

 

ארוחה זוגית

ללכת עם בןבת הזוג למסעדה כבר לא נשמע כל כך מיוחד, ולמען האמת, הייתם רוצים קצת פרטיות ושקט. ארוחה זוגית היא התשובה בשבילכם. שף פרטי יגיע לכל מקום אשר תרצו. אם זה בביתכם, בחיק הטבע, או במקום קבוע מראש, ויכין לכם ארוחה זוגית-רק בשבילכם. יין טוב, מנות ראשונות, מנות עיקריות וקינוחים מפנקים. כל שעליכם לעשות הוא לשבת אחד מול השני, ולדבר. השף ידאג להניח מנות מפנקות על צלחותיכם, ויין משובח בכוסותיכם. זהו רעיון מיוחד ומקורי. ימי הולדת, ימי נישואין, הצעות נישואין וכדומה..ערב כזה, עם ארוחה זוגית מידי השף, מבטיח לכם לילה שלא תשכחו.

הארוחה מורכבת לרוב משבעה עד עשרה מנות ועדיין בסוף ארוחת הגורמה הזו לא תרגישו מלאים מדי. אלא בדיוק עד כמה שצריך כי הערב עוד צעיר עבורכם......

אנרגיה לגוף וחשיבותה

ארוחת בוקר מושקעת של עופר שף המשמש כשף פרטי כוללת ביצים, סלטים, מאפים, פוקצות, מיצים טבעיים ומגוון מצרכים אחרים. לדעת תזונאים רבים לא מומלץ לפסוח על ארוחת בוקר כיוון שהדבר יוצר עייפות במהלך היום וחוסר אנרגיה. כמו כן מומלץ לא להעמיס על גופינו יותר מידי מזון בארוחת הבוקר כיוון שאנו מתעוררים לאחר שינה ממושכת בבוקר גופינו צריך לקבל את מנות האנרגיה שלו בהדרגה.

יצירת יחודיות

אוכל המכיל את רוב רכיבי המזון נחשב לבריא יותר ומאפשר לגוף לקבל מרכיבים איכותיים יותר. התחום הקולינרי נחשב לתחרותי בשנים האחרונות ולכן שף פרטי המעוניין ליצור יחודיות צריך להשקיע בתזונה בריאה יותר הכוללת את כל אבות המזון. עופר שף מציע לכם מגוון רחב של תפריטים שונים הכוללים מזון בריא יותר.

סדנאות בישול

עופר שף גם מעביר לכם סדנאות בישול בצורה מקצועיות. בסדנת הבישול של השף פרטי עופר שף תוכלו להעשיר את הידע שלכם ולהינות ממטעמים משובחים.

בברכה,ניב נוימן - בנייה עיצוב וקידום אתרים ------- שף פרטי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב